fredag 6 april 2012

Testat Juice


Som testpilot för Smartson har jag fått testa God Morgon® BIFIDO

God Morgon® BIFIDO lanseras i fyra smaker – apelsin- och äppeljuice samt blåbärs- och nypondryck.
Alla trogna God Morgon® konsumenter kommer att känna igen smaken och precis som övriga juicer i God Morgon® familjen innehåller BIFIDO Apelsin- och äppeljuice 100% frukt och inget tillsatt socker.

Testade äpple smaken, mest för att i min affär fanns bara äpple och apelsin att välja på.Tycker att det var bland den absolut godaste äppeljuice jag har druckit
Den kändes väldigt frisk och god kanske aningens för söt, den kändes väldigt "äkta" som nypressade äpplen och den doftade dessutom gott. Kan rekomendera den och jag kommer nog köpa den igen även om jag inte dricker särskillt mycket juice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...