tisdag 29 maj 2012

Buzzador kampanj för Vanish




Genom att jag är med i Buzzador har jag nu fått möjligheten att testa på lite olika produkter från Vanish. 
Paketet som jag har fått testa är:
-Vanish Oxi Action pulver
 -Vanish Crystal
 White pulver
 -Vanish Extra Hygiene pulver 
-Vanish Oxi Action gel 
-Vanish Crystal White gel 
-Vanish Förbehandlarspray 
-Vanish Soffa & Matta spray
Alla produkterna är svanenmärkta :)

Brukar använda Vanish Vanish Oxi Action pulvenär jag tvättar och nu ska det bli kul att få testa på de andra produkterna.
För er som inte har hört talas om Buzzador tidigare kan jag förklara kort vad det handlar om.
Du blir medlem helt gratis och anmäler dig till kampanjer, man kan alltid tacka nej till kampanjer, där du om du blir utvald får testa på produkter som du sedan buzzar (berättar) om för dina vänner och bekanta.


Låter detta som någonting som du skulle vilja testa på så kan du anmäla dig . Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail. Du förbinder dig aldrig att köpa något och det kostar dig aldrig något i porto eller liknande.


Följ den här länken om du också vill bli Buzzador så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är froggisen): Jag vill också bli Buzzador
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...